czwartek, 1 sierpnia 2013

Ocena bloga: Fotografia amatorska

Nazwa bloga: Fotografia amatorska
Link do bloga: http://fotografiaamtorska.blogspot.com/
Autor/ka: fot ki

1. Pierwsze wrażenie:

Podany link świadczy o tym, że blog będzie o fotografii. Sama interesuję się tym, więc z chęcią mogę wejść na bloga. Dodane oprócz tego jest to , że 'amatorska'. Widzimy obraz bloga pisanego przez fotografa hobbystę. Jedyna moja uwaga jest taka, iż słowa w linku powinny być oddzielone myślnikiem. Dodałoby to pewien urok.

Ocena: 9/10

2. Szata graficzna:

Wchodzimy na bloga i widzimy zwykły szablon, który udostępnia nam blogger. Jedyna zmieniona w nim rzecz, którą widzę to tło. Według mnie lepiej wyglądają zrobione przez szabloniarzy, które możemy mieć na zamówienie za darmo. Mimo tego, blog nie odstrasza.

Ocena: 4/10

3. Treść:

Sama treść jest oczywiście o fotografii, jak można się spodziewać. Czyta się przyjemnie, można powiedzieć, a raczej napisać, że nawet trochę wciąga. Wszystko jest bardzo dokładnie wyjaśnione. Każdy młody fotograf znalazłby tam coś dla siebie.

Błędy w pisaniu:
Przeczytałam kilka postów i błędów nie znalazłam. Może to tylko dlatego, że te posty, na które akurat trafiłam są tak dobrze napisane? :) Miejmy nadzieję, że nie i każdy z nich jest wyjątkowy.

Ocena: 10/10

4. Posty:

Każdy rodzaj fotografowania zostaje opisany dobrze i dołączone są do niego świetne zdjęcia, jako przykład. Zauważyłam jednak, że wpisy zostają dodawane dosyć rzadko. Nie powinnyście zaniedbywać czytelników. Taka moja rada.

Ocena: 6/10

5. Dodatkowe punkty:

Blog posiada wysokiej jakości zdjęcia, co nam daje duży plus.

Ocena: 2/5

Ocena końcowa wynosi: 31/45
Brawo! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz